2012-04-03 ' efter allt typ

har precis kommit hem jag, åkte vid 8 hem ifrån oss mot sundsvall (jag,mamma & pappa)
vi kom dit lite efter 9, hämta upp min kusin vid sjukhuset och sen for vi till bisättningen för mormor
hemskt att se hon, bara ligga där & inte ens ta ett enda andetag..
men hon såg endå ut precis som vanligt, dom hade sminkat henne, klätt henne i hennes fin kläder & smycken.
vackra mormor
förutom att hon va kall som is, hon hade ju legat i kylrummet...
så lite tårar blev det ju nu också, hatar verkligen sånt här, tänker ofta
varför hon, varför mormor, hon hade kunnat leva i flera år till
men endå är det nog skönt, hennes kropp var ju rätt slut också..
och nu får hon träffa min morfar alltså hennes man & sin ena dotter, och hennes mamma & pappa.
men mormor, vi ses, det kommer gå fort, vi ses alldeles snart
så sen for vi till ett café och fikade,
åt en chokladboll, fett goooott
sen for vi till mormor's lägenhet
plockade ihop hennes saker i kartonger
sorterade grejer osv.
sen efter några timmar åt vi en sen mat på thai resturang.
det var otroligt gott..
sen gick jag och mamma en snabbis till
CF hästshop och prata med christina, vi köpte även ett par ridstövlar som mia hade haft.
dom var jätte skööna! :D
men bild på dom kommer sedan någon gång,
sedan provade jag även ridbyxor ocksååå,
sen for vi och skjusa hem min morbror & efter det for vi på en skoaffär och köpte mig två par skor.
såsåså de blev ju bra, sedan for vi hem & jag somna så jag sov hela vägen hem, så nu kommer jag nog aldrig sova ikväll... ehhehe..
snart ska jag ner & äta,
HÖRS
PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback