2012-04-06 ' alltså mycket eller?

haha eller godmorgon och godmorgon,
morgon är det för mig iallafall klockan är ju bara halv 2! :)
sov hos sofie inatt, igår kväll va vi i kramfors en stund, vi åkte strax efter 12 nångång
vi var med maria, satt på hemköp, gick runt osv
sen kom även tim & va med!
sen gick vi hem till maria & sen kom tim & hämta oss och skjusa oss till sofie,
snäll han! :)
sen checka vi film, eller jag ;)
sofie somnadee ju, hihi
såg iallafall hip hip hora, fett länge sedan jag såg den så.
sen somna jag typ vid 3 :)
menja, finns inte så mycket mer att skriva,
ska nog ut och rida sen, finfint väder ju osv.
& de är så undebart med LOV <3<3<3<3
hihi! hoppas det blir toppen! (;
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback