my life, my rules.

 
hallååå alla!
idag är det 4 DAGAR ¤ till skolan börjar igen, sjukt va sommarlovet bara drog iväg.
känns som man har missat jätte mycket och inte hunnit gjort ett skit, men då man tänker efter så har det här nog varit det bästa slovet hittills, däärför har det gått sååå fort ju, har hittat på en massa saker och bara njutit av livet, även fast vädret har sugit menah, har endå massa jag vill hinna med innan skolan men de får jag spara till nästa lov. just nu sitter jag framför spotify och längtar tills sånglektionerna startar iiigen, pepppepp.
nejmen det kommer bli grymt, känns bara sjukt att jag börjar andra året på estet musikal. gah, började ju nyss första känns det som, haha..
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback