ålder är en siffra , utseende är ett skal , men personligheten är skatten '


har precis kommit hem ifrån farmor, varit där med pappa
och pratat, visat videosar på min nya häst, osv
men ikväll nu blir de ligga i soffan & slappa tills imorgon,
och imorgon ska jag på skolan..
så jag måste pressa på mig skojäveln vägrar gå utan -.-
foten är ju fortfarande svullen så får inte på mig skon på ena foten...
men imorgon då jävlar pressa jag på mig den, tänker inte gå i tjocksockar...
men ja, tänkte påminna er, kom ihåg att följa mig på blogkeen & bloglovin ',
ni behöver bara trycka på ikonenerna & tryck på följ så ni följer mig :D:D
emsg
---
bloglovin
---
& gilla även min facebook sida!
https://www.facebook.com/pages/emsgbloggse/332344466784829
---
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback