Att vara otrogen mot en bra tjej/kille är som att kasta bort en diamant och ta upp en sten.

vaknade typ vid 10, klev upp ett tag senare och gick och fika lite
sedan gick jag upp, slog på tvn & datorn & nu sitter jag här..
jag som skulle rida idag, nejdå min jävla förskylning har kommit tillbaka,
fandå..
jag som va glad att jag hade blivit frisk typ
& imorgon ska jag ju både ha sånglektion & åka och spela in en låt till filmen..
inte okej..
såhåhå vad gör ni då?
hm, kom ihåg att ni får ställa hur mycket frågor som hellst och jag svarar i inlägg :)
& om ni inte vill fråga på bloggen så mejla fråga då till
[email protected]
& ställ din fråga, eller skriv vad som hellst och jag svarar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback