life is too short to worry about what people say or think about you, have fun and give them something to talk about.

idag har jag tävlat med min onda fot,
inte lyssnar jag på doktorn heller då dom tycker jag ska ta de lungt ;D;D
hehe men fett värt de,
gick asbruh! ;D
första klassen jag tävla så gick jag felfritt han va as fin!
haha jag hade tydligen den snabbaste tiden av alla i den klassen ;D;D
haha pigg pållen miN! :D
& andra klassen så råka han riva ner en bom! ;/
men de gör inget, de är ju första tävligen med honom &
jag är nöjd! :D:D
tagga nästa tävling som blir första lokaltävlingen med pojken min!
den är nästa söndag i övik! :DD
hihi tagga!!
jag har dom finaste hästisarna! <3
finastehästarna, jag älskar er!

så de va min super dag!
MEGAPUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback