life is too short to worry about what people say or think about you, have fun and give them something to talk about.

hallååå där! :D
direkt då jag kom till skolan imorse så hade vi bad på idrotten.. fml.
fast ah de va rätt härligt endå, blev rätt pigg & sånt & hade as roligt då jag & jenny simmade och sjöng ''vi simmar, vi simmar, vi simmar, viii är näääästan dääär'' haha! grymt!
men sedan så orka jag typ inte fixa mig, sminkade mig bara sedan gick vi till skolan och då hade vi tydligen inställd historia, så då fick vi vänta & sen hade vi engelska & sedan dans & sen sluta tidigare, så vi sluta vid kvart i 3!
då for jag hem, åt fort & fixa hästen & for iväg på träning, GICK SUPER igen!! :D:D
hihi! skit glad, så på vägen hem beställde vi pizzamacka, super gott! :D
nu sitter jag och kollar på tv osvosv, sjukt trött nu.. mehe.
ha en superkväll! :*
kommentera myyycket.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback