se kraften, inte hindren '

idag klev jag upp, åkte på skolan
hade ont i foten, ohja..
pressade på mig skojäveln..
men då hade vi matte, svenska, idrott..
var dock inte med på idrotten som ni förstår.
men sedan hade vi lunch & sen teater,
då redovisa vi en bok som hade en betydelse för oss då vi var små
rätt roligt, haha jag hade ''sagan om den lilla lilla gumman''
haha bara för att de va typ den första boken jag läste själv då jag var liten, gulligt..
söttisött.
sedan efter det så hämta mamma mig,
vi for först till polyphoto för min systemkamra är sönder..
vi ska nog lämna in den...
aja, sedan for vi på expert, jag köpte nya hörlurar,
finelly så kan jag lyssna på musik på lektionerna igen!! :D:D
& sedan gick jag på anybody och köpte ny fondation då min har tagit slut! :)
sedan for vi hem, har nu precis äte
och håller på leta sommarjobb...
va ska jag söka för jobb? va vill jag jobba med? :):)
haha har ingen aning alls!
förslag? XD
men ja, ha de bra allihopa!

-KYSS & SLEM DU VET FRÅN VEM! haha '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback