svarar på frågor!

fråga från Amanda:

snygg bild! :)

sjunger du? ;o

 

svar:

tack så mycket!! :D

hehe ja jag sjunger! :)

går estet musikal också & tar sånglektioner :)!

 

----

 

Postat av: Carro :]

Snygg bild!
Älskar din blogg! Keep going :)

 

svar:

åhtack! :')

blir såååå glad!! :'D

 

----

postat av: Amanda

har mascaran fast vibrationen har slutat fungera, haha!
men ska nog köpa foundationen. vet du ungefär vad den kostar? (:


svar:

okej, ja använder man den mycket så kan den göra det, de är de enda nevativa med den,

hm jag vetinte exakt men runt 100-150 kr,

jag har köpt den på anybody, går lika bra att köpa på kicks också! :)

 

----

postat av: Annie

HAHAH Sjukt söt du var! :) kan du inte lägga in på bloggen då du sjunger? :D


svar:

haha tack! :'D hm får se ;) är inte en sån som ba ''åh nu ska jag lägga ut och visa alla då jag sjunger osv'' utan då vill jag mer att dom får gå på våra konserter eller något sånt som man får ha ibland med klassen eftersom vi går estet, musikal.. men får se sedan om de finns något att spela in med så lägger jag kanske in eftersom många värka vilja de , hehe!


-----



ställ mycket frågor, roligt att svara på! :D:D


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback