varför? jo förlåt & sjukhuset.

förlåt att jag inte har bloggat men har andledningar.
haft fullt upp & igår då jag tänkte blogga så fick jag lov att åka till sjukhuset.
varför?
jo för min ena häst tyke
råka kliva rakt på min fot med hennes broddar & sko så jag blev blå, svullen, kunde inte röra tårna & har ingen känsel osv så på sjukhuset sa dom att jag hade inte bröte nånting!
(TUUUUR)
men att någon nerv kunde sluta fungera för ett tag för att jag inte har någon känsel osv,
så om jag inte får tillbaka den innom någon dag ska jag dit igen..
& idag så hade jag ingen känsel, allt är sig likt osv.
så om de inte är bättre imorgon måste jag åka in igen... fml
men ja, lägger in ett inlägg om idag nu!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback