don't say you miss me when It's your fault I'm gone.

vad har ni gjort ikvääll då? :D
själv har jag suttit i soffan och kollat på kvällen är din och äta jordgubbar!
nu är det paus sen är ERIC med! :D
haha åh vad najs! saknar honom såå! ;)
ska ju träffa honom om 13dagar agaain!
då blire till och med två dagar på raken! weeehu!
menmen imorgon blir det nog att kliva upp tidigt och åka och kolla på derby tävlingen i kramfors, ska själv inte va med då jag inte har skjus osv men då kollar jag istället med sofina! :D
hihi, sen blir det åka på filminspelning! :D
men ska fortsätta äta jordbubbarna nu och sätta mig vid tvn då reklamen är snart slut!
ha en super kväll alla!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback