eric är fan det snyggaste

nunununu har jag massor att berätta!!
världens bästa kväll, måste lätt vara igår kväll, otroligt.
många har fråga vad som hänt/hände osv, tänkte bara förklara lite fort!
jag & Linn stod mitt i publiken längst fram typ, rixfm festivalen började närma sig slutet och eric skulle snart in och framföra sina låtar då undebara Andrea Quinteros kom fram till mig och frågade om jag va emma osv, sen fick jag frågan om jag ville följa med bakstage, jag blev helt stel, och tänkte ''hörde jag verkligen rätt nu''.. men det gjorde jag, jag gick dit hon sa och när jag kom dit möttes jag även av undebara Tomas Lingman som även stod där och tog emot mig då jag kom! *var helt otroligt överlycklig* och känslan då man märker att om bara någon minut kommer jag få se min största idol & få prata med honom bara sådär är helt obeskrivlig. De va helt otroligt undebart. Andrea & Tomas vet verkligen hur man uppfyller drömmar, ♥ tack för en kväll jag aldrig kommer glömma!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback