galet nöjd.

NU ÄR ALLT I SKOLAAAN KLART
fy vad skönt, allt jag va efter med är klart, ALLT. åååååh så härligt.
nu blir det sista skoldagen imorgon, tänk sista.. sen sommarlov. ä l s k a.
& idag hade jag även hoppträning, hoppade både Charlie och Singoalla! :D
gick riktigt bra, hoppade banor på 70cm med Singoalla då hon inte är så mycket hoppad en, hon va riktigt fin, sen hoppa jag även upp mig på 122cm & 120cm med charlie o.O! sjukt nöjd, otroligt bra dag alltsåååå!
bilder kommer då Christina Fälldin fotade! :D
imorgon ska jag, Linnea & Jenny till körningskolan tror jag den heter, i härnösand iaf, vi ska prata om vårat program osv! :D hihi, men inlägg kommer då jag få bilderna! hare bra! kommentera gärna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback