godmorgon idag äre... ;)

klev upp vid 9 imorse otroligt, ;)
gick då ut och klippte gräset för att vara lite snäll mot mamma & pappa, hehe!
sen gick jag in & duscha, fika & nu sitter jag hääär!
vid tre far jag och elina med bussen till birsta måste köpa ett par nya skor, sen blir det nog något mer också, det blir det ju typ alltid! ;)
är jätte förskyld också men skit samma.. de va för att jag satt ute i spöregn hela lördagen, från morgon till kväll då jag satt och tokfrös med blöta kläder i väntan på bästa eric saade. men fett värt va de! ;)
hihihi, men inlägg om vad jag köpte kommer sen! (;
btw, följ mig på instagram & twitter - @emmmasg



PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEj hur gjorde du din header och vart?? Kan inte riktigt hitta nån bra sida att göra headern på!

Kram!! :)

2012-06-19 @ 12:37:31
URL: http://maddyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback