SVAR PÅ FRÅÅÅGESTUNDEN

 
Postat av: Emma Karlström

vad tycker du om mig? haha kommer inte på någon seriös fråga! <3 love u Emmma<3

 

 svar:

haha stumpan dåå, tycker om dig ja! ;) detsammaaa! <3

 

 

 

Postat av: Moa Ruuska

1.Hur började du gilla Eric Saade så mycket? Jag hittade hans band först på youtube för väldigt längesedan, då va han med i ett pojkband som heter ''what's up'' , några år gick sedan var han med i mello med manboy, jag kände igen honom ifrån pojkbandet han tidigare var med i, börja lyssna på honom mer och mer, såg honom live & blev helt galen! ;) haha.

2.När började du rida? .Första gången jag red va då jag va väldigt liten, sen red jag även hos kompisar då & då, men jag började på ridskolan vid 8års ålder.

3.Har du alltid bott där du bor nu? ja

4.Vilka umgås du mest på? på? ;o

5.Eric är ju en stor idol för dej,har du några fler än han? hmm.. nej ingen speciell faktiskt ;)

6.Vilken är din favorit låtar av Eric? åå svår fråga, jag gillar alla. om jag måste välja så kanske hotter then fire, bakseat, sky falls down, timeless, & hearts in the air. ;)

Kram :)

 

 

 

 

Postat av: Jennifeeer :D

1.Har du nåt smeknamn? har inget speciellt, men oftast blir jag kallad emma sg, då jag heter suneson gradin, eller typ sg bara, :)

2.Kan du lägga ut en video på då du sjunger? ja, det har jag sagt, haha. men först måste jag ha en video & jag tänker inte sätta mig framför en dator på mitt rum & spela in, nejnej, isåfall får det blir någon gång jag uppträder!

3.Vad är din favoritmat? tacos :)

 

 
Postat av: hemlig;)

Hur många gånger har du träffat eric? haha har typ tappat räkning.. nejmen, hyfsat mycket. :P

och känner han igen dig? njaa, eller alltså, vetinte.. kanske om jag säger vart jag varit å så, fast han sa faktiskt bakstage i etuna att han kom ihåg mig ifrån då jag va bakstage på pop explosion såå hihi! ;)

 

 

Postat av: Felicia

Hur var det att träffa Eric backstage? obeskrivligt undebart.

Favoritfärg? roooosaaa

Hur länge har du ridit? sen jag var 8år, regelbundet.

 

 

Postat av: Anonym

1.Vem är Andrea Quinteros som hämtade dig i publiken? som jag förstog är hon en i eric saades team, hon bruka va med honom på konserter & sådant, hjälper till och så skulle jag tro! en riktigt snäll tjej iallafall!! :D

2. Varför fick du komma backstage och träffa Eric? fråga andrea & tomas 

3. Hur var det att träffa Eric?! vad sa han?? det var helt undebart, han sa massor, nejmen vetinte vad jag ska skriva riktigt, kan ju inte skriva hela konversationen, då får du nog skriva i chatten på fb om du vill veta allt han sa! :)

4. Hur gammal är du? Btw! Fin blogg! :)) är 16 i nuläget, fyller 17 i december iår, tack så mycket!! :D

 

Postat av: Ma

Hej! Fin blogg! Hur kom det sig att du fick gå backstage på Rix Fm?:) fråga bästa tomas & andrea! vetinte hur jag ska svara på frågan, varför just jag fick.

Har du varit med i Julias Stjärnskott, eller något liknande? :) Kram! Nej, är för gammal för stjärnskott, men har varit med på julias camp! :) kram.

 

 

Postat av: E

Har du och Eric blivit bra kompisar nu och har ni varandras nummer? haha jag har inte hans nummer D:, önska man hade! ;)

Snääälla lägg ut en video när du sjunger? (: har svarat på den frågan längre upp.

 

Postat av: Julia

Vilka fotoprogram använder du?? :) använder typ inga, det enda jag använder ibland är photoscape. :)

 

 

 

TACK FÖR FRÅGORNA, NI FÅR GÄRNA FRÅGA FLER SÅ SVARAR JAG SEDAN, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback