tjullululululluu 2dk, 11dk & 12dk

hallååj!
nu sitter jag på skolan och är typ helt död. VILL HA SOMMARLOV
vi hade tydligen inställd svenskaaaa såå jag sitter och ska försöka göra engelskan men jag kommer inte fatta ett piss nu då jag är så trött.. men ahaja. sen har jag matteprov, och efter det har jag ingenting kvar, ÄLSKA.. snart sommarlov.. nu är det bara idag och imorgon vi går skolaaa, sen ledig onsdag och torsdag - skolavslutning. fyyyfan vad najs. åh så glad.
hihhihihiih, och om 11dagar ska jag och sofina och sofia åka helt ensam till stockholm och vara där och åka till Eskilstuna helt själv dagen efter (och ingen av oss har varit där) och då ska vi hitta till scen och allt möjligt och sitta framför scen i 7-8 timmar (hoppas det är sol..) såja då ska vi se eric förstås! och vi ska även slänga en blick på Robin Stjernberg! :)
sen dagen efter åker vi mot uppsala (där vi typ inte heller har varit) för vi ska hitta igen och se eric igen, ÄLSKA LIVET. så ni kommer ju sååklart få lite inlägg där emellan så ni ''följer'' ju mig och få veta allt jag gör, både se bilder och läsa! :D hiihi men nu ska jag skriva klart engelskan! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback