2012-03-31 ' härlig dag

hihi, jag lovade att ni skulle få bilder från idag?
men nu är de så att klanten emma har glömt sin laddare + kabel till datorn hos farmoor
så jag kan inte lägga in vissa bilder förns imorgon, men vetni?
vi överlever, jag kan berätta endå har iallafall en bild på min fining! :D
iallafall så sov jag hos sooofie igår till idag, fett mys
är så glad när jag är med min vän, hon är helt seriöst som en syster för mig.
vi har känt varandra sen vi var typ två månader gammal och nu är vi 16, ska fylla 17.
hon betyder så grymt, och utan henne skulle jag fan inte klara av det
hon har hjälpt mig varje gång jag mår dåligt, vi finns är alltid för varandra,
aldrig bråkat eller något liknande, världens bästa är hon, helt klart.
jag älskar dig syster, sooofie hedberg 


och då vi vakna imorse var jag där ett tag till, fika osv
sen börja vi prata om minnen, filmer vi såg då vi var små,
då kommer vi på hur små galna vi var i serien Nicke & Nilla,
så vi sprang upp och leta avsnitterna och kollade på typ 2 stycken innan jag skulle hem,
alltså seriöst va minnen vi haar!!
sen for jag hem, sofina kom & vi red ut, vi red nästan i två timmar, sjukt fint väder ju!

sen då vi kom in fika vi osv, sen åkte hon och då stack jag ut & sprang i 50min, häärligt,
funderar starkt på att göra de imorgon också efter vi har ridit igen! :D:D
hihi, sen duscha jag, satt mig och lata i soffan ett tag sen for vi till farmor,
beställde pizza och åt där, och de va då jag glömde laddaren + kabel osv,
så nu kommer min mobil dö snart :/
men hoppas på att jag får den imorgon igen! ;D
men ja, fortsätt läs min blogg nu när jag börjar igen!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback