avled inatt

hej, nu har uppdateringen varit seg igen, jag har skäl..
alltsååå jag har inte kunnat uppdatera nånting alls osv, men jag har skäl till det, har mått sjukt dåligt pga min mormor har varit dålig osv, & igår klockan 00.42 avled hon på sundsvalls sjukhus med folk som älskar henne runt hennes sida, satt sen klockan 10 på morgonen till 03.00 på sjukhuset brevid henne och höll om henne, prata med henne (även fast hon sov)
och höll henne i handen, sista gången hon kolla på mig var ett litet tag innan hon somna in, hon bara låg och blunda, jag kollade på henne och sa,
jag ser att du är trött, så vila nu
du är världens bästa mormor
och jag älskar dig,
då öppna hon ögonen och kollade på mig rakt in i ögonen
sen somna hon.
och de är därför jag inte har lagt upp något,
har också otroligt med skuld känslor att jag inte har kunnat ridit bebis heller.
men nu ska jag ta tag i det, och börja träna hårt igen.
och de är ju såklart så att ''verkliga'' livet kommer före bloggen, helt klart..
så nu vet ni, imorgon blir det begravningsbyrån, så jag är ledig från skolan.
så de blir nog en till bloggpaus i nån/några dagar..
Vila i frid min finaste älskade mormor!
Så fort sjukhuset ringde igår morse så for vi som en raket till Sundsvall och nu har jag suttit brevid dig, hållt din hand och sagt flera gånger hur undebar mormor du är, men nu kl 00.42 så tog du ditt sista andetag, nu behöver du verkligen inte lida mer av smärtan du hade, jag älskar dig mest över allt annat, du är världens bästa mormor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback