du var söt, tills jag lärde känna dig.

förlåt att jag inte har bloggat men de är för jag haft fullt upp..
igår hade vi främmande, linn & sofie & deras familjer kom hit & åt,
& var här till nästan 12 tror jag.
vi åt godmat, vi var otroligt propp mätt,
haha & sen kom efterrätt..
men ja gott va de! :):)
& trevligt sällskap,
sedan gick vi upp & kolla på the voice, sen big brother osv
åt chips, godis, dipp & drack cider :)
sedan då dom for hem satt jag mig vid tvn & somna efter en timme bara,
haha, sjukt trött jag var...
nu idag vakna jag nyss & nu blir de snart vid 13-14 så ska jag åka & kolla på min förra ponny
som ska träna western träning! :D:D
ska bli sjukt roligt att träffa mitt hjärta igen! 
hihi, älskliiiii
-

-såhär såg vi ut då jag köpte henne för fleraflera år sedan..


-


-såhär såg vi ut då jag sålde hon




PUSSSS


Kommentarer
Postat av: :)

Gu va fina bilder!



Btw, älskar din grymma header!

2012-03-03 @ 12:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback