jag älskar dig ♥

fick träffa hjärtat idag, fick även se då dom tränade henne western för en tränare, shit va fin hon är gullet.. och man blir ju endå lite små stolt då han säger att hon är skit fin! och att hon galopperar bra osv, till och med fråga om hästen är till salu, hehe!
var så mysigt att äntligen få pussaaa på henne igen, ibland undra jag verkligen hur jag kunde sälja henne, eftersom hon betyder i stort sätt allt för mig, men jag vet ju endå varför jag sålde henne, & de känns så bra att jag hitta en sån bra familj som hon fick komma till också, för jag vet ju att hon mår bra & hon är ju nära mig så jag kan ju i stort sätt hälsa på hon när jag vill '
jag älskar dig finaste beautie 
bilderna är ifrån idag! :')
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback