you're amazing, a-a-a-a-mazing thats what you are.

vad gör ni då en sån här fin dag? ;D
haha, vaknade halv 11 imorse
klev upp & skynda att fixa mig för att fara med mamma till kramfors & handla lite saker,
först gick vi på expert & mamma skulle ha hjälpa med något,
sedan gick vi till polly photo för att lämna in kamran min, men då
helt plötsligt börja den funka igen, stört,
haha.. sedan gick vi på konsum & köpte en bit smörgårdstårta till mig
var fett sugen, mihihiiiii
mumma,
men iaf snart ska jag till linn & vi ska tränaa på en lååt till en sak ;););)
hehehehhe :)
& min navel mår super idag ocksåååå! :D
mihihihihihi, stenen syns typ inte eftersom den är glaskulafärg-grej :)
haha, men ja!
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback