illa, snurrig, tänker

HEJ ALLA SUPER FINA BÄSTA LÄSARE 
förlåt för min super dåliga uppdate men har haft SÅ mycket just nu
träning/skola osvosvosv, har inte haft orken så att,
men efter förfrågningar om bloggen så försöker jag börja blogga smått igen! :D
så fortsätt läs, & länka gärna vidare den så flerfler läser så den blir ennu bäättre! ;)
men som rubriken lyder ''illa,snurrig,tänker''
ja, jag mår typ illa, känns som jag ska svimma eller något, bäst jag går och lägger mig nu..
tänker också på en massa, SAKNAR POP EXPLPOSION som in i helvete, *ursäkta språket* ;)
menja, vem sakna inte att få pussa på snyggaste eric lixom? ;)

man ääär ju lite smått galen om man inte saknar att få göra de ;).. haha.
menja, imorgon blir det hoppträning i övik med charlieboy.

finfinfin han, pojken min.
men bäättre inlägg kommer imorgon från en piggare tjej! ;) haha..
men sov sött, PUSSS

Kommentarer
Postat av: Isa

Fin blogg:)



jag saknar också pop explosion den kvällen var den bästa ever:)

aw söt häst

2012-05-17 @ 01:16:15
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback