åååh nej.

skrev precis nyss ett LÅNGT inlägg med svar på frågor som folk har ställt under vissa inlägg men de for bort, ååh nej. men det skriver jag om sedan eller något. sitter nu på skolan, har inte blogga på längeeee pga internett har inte funkat :( men hoppas det börja funka snart igen, lägret var SUPER ROLIGT,och för er som undra så var jag på ett sångläger som heter Camp Lingman, SUPER BRA. längtar redan tillbaka, bilder kommer nog sedan!!
sen var jag även och träna igår, for av singo för första gången, vi kom fel mot ett hinder (+hästen började bli trött) så de blev tvärnit I HINDRET, och jag for av som en vante, haha men så kan det ju också bli, sen skrittade jag runt med charlie osv. :))))))
 
 
ikväll blir de nog mys framför tvn (xfactor osv) med linn tror jag, härligt &&& imorgon blire firerier av en vi känner. men det ska jag inte berätta nuuu! PUSSII

Kommentarer
Postat av: Emma

veckans blogg :)

2013-01-21 @ 15:25:12
URL: http://www.emmaskoggglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback