lycklig, ja det är jag, varför? <----- läs.

LYCKLIG.

ja, jag är lycklig.
hur kan man inte vara det?
jag har underbar familj, underbara vänner runt om mig, det går som bäst med tävlandet just nu och jag lever mitt liv, precis som jag vill.
Jag börjar bli starkare, våga ta för mig mer och tänka ''jag kan, jag kan faktiskt'' försöka jobba upp mitt självförtroende och inte trycka ner mig själv med mina tankar.
kom även in på sånglängret (camp lingman) som jag så himla gärna ville komma in på, och det känns bra, för dom är så otroligt duktiga där, otroligt snälla och posetiva.
dom lär en att se framåt, inte tänka dåligt utan att man ska tänka ''jag kan''.
och det hjälper så otroligt mycket.
ni är bäst, alla ni,
alla ni som är runt omkring mig och sprider glädje.
jag älskar er.

tackförmig
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback