Siiick, och singo rockade endå ✌

Hallååå, inte kunnat blogga för internett har cepa sig så jag blogga från telen nu, är fett sjuk, ont i huvudet som jaru, men endå så rockade singo på hoppbanan som vanligt, skitskitfin runda i LBhöjd på km:et, drev på för mycket på sista hindret i omhoppningen då man tänker "nu är jag typ klar" så hon råka peta det, hade jag inte drivit på något mer så hade vi dubbelnollat, men är skitskit nöjd, fina ponny, nu blir det vila och tagga nästa tävling i Sundsvall den 7 oktober! Tråkigt att tävlingarna börja gå mot slut denna säsong men har lärt mig sjukt mycket detta år, nu är de tre tävlingar kvar iår vi tänker sätta, va gör vi? Nu kör vi. Hoppas alla få en härlig söndagskväll, PUSS 😊✌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback