svar på frågor. DEL 1

1.Hur många hästar har du? 2 jag äger, men vi har 3 hemma hos oss, för den ena rider jag och tävlar men jag äger den inte!


2.När ska du tävla nästa gång och vart är de? Jag ska tävla Klubbmästerskap på kramforsridklubb till helgen, :)


3. när är filmen du berättqade om? vilken film? (;


4.vad är det högsta du hoppat med charlie? 1.25-1.30


5.bloggfavoriter? bruka läsa olika hästbloggar men brukar ibland kika in på nelliebertsson.se.


Vad önskar du dig i present?? haha jadu min fina, en kram av dig! ;)


Har du uppträtt på en STOR sen någon gång ? beror på vad du menar med ''stor'' scen, men då jag haft så otroligt dåligt självförtroende förut *börjar få bättre nu* så har jag inte ''vågat'' uppträda, men nu jävlar ska jag ta alla chanser jag får! men det störta en så länge är vel parken i kramfors! :)


Ska du söka till Idol? idol finns inte längre ;)


Vill du spela in en skiva? ja det skulle vara roligt! :)

 

ALLDELES SNART KOMMER NÄSTA DEL MED FRÅGOR OCH SVAR! STAY TURNED.


Kommentarer
Postat av: Nathalie <3

Det kan jag nog fixa ;)<3
Och emma bara så du vet så är du den bästa som finns <3 även om vi inte träffas så vet jag att du alltid finns där för mig om det skulle vara något! kan lita på dig till 100% och saknar dig varje sekund<3 puss <3

2012-09-19 @ 20:48:21
URL: http://nattstad.se/Naathhaliiee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback