svar på frågor. DEL 2

Hur Långt vill du komma med ridningen ? så långt jag kommer, nämen iallafall upp till MSV. men skulle ju verkligen inte tacka nej till SM. ;)

 


Vanliga tävlingar du tävlar nu eller Globen , Falsterbo ?? globen & falserbo skulle sitta bra! ;)


Hur många hästar /ponnysar har du haft ? min första var beautie, sedan har jag ju tyke & charlie som jag äger. och jag har singoalla hemma och tar hand om henne, rider & tävlar osv. men jag äger henne inte! :)


isf Vad heter dom ? skrev de på förra frågan! ;)

Hur högt vill du komma med Charlie ? LA-MSV maybe. :)


Har du någon pojkvän ? nej, inte just nu! :)


Hur länge har du ridit? första gångerna jag satt på häst var jag bara något år, men då jag börja rida kanske 8år! intresset håller fortfarande i sig!


Varför just "ridsport"? ridsport är en fantastisk sport, man får sammarbeta med djur, bli deras bästavän, och även tävla tillsammans med dom, underbart <3


Vilken kändisryttare gillar du mest? roffe, helt klart!!

 

HOPPAS NI GILLAR SVAREN, ÄR INTE DIN FRÅGA MED HÄR HELLER? DEL 3 ÄR PÅ G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback